FAQ
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Dit ligt aan de grootte en het gewicht van het pakket. In de winkelwagen kan je precies zien hoeveel de verzendkosten zijn.
In Nederland zijn de verzendkosten boven de €50,- gratis.
Er wordt alleen verzonden naar Nederland en België.
Mocht u elders wonen en toch graag een creatie willen aanschaffen? Neem dan even contact op via info@irmagination.nl
LET OP: Sommige artikelen kunnen alleen opgehaald worden i.v.m. kwetsbaarheid.
DOOR WIE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
PostNL
HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Alle artikelen worden met uiterste zorg verpakt.
We hergebruiken daar waar mogelijk is alle bruikbare verpakkingsmaterialen.
Deze verpakkingsmaterialen worden met aandacht geselecteerd.
WAT IS DE LEVERTIJD?
De meeste producten op de site zijn op voorraad. We streven ernaar deze producten zo snel mogelijk naar je te verzenden. Deze producten worden, nadat de betaling binnen is op NL98RABO0318797909 t.n.v. Irmagination, maximaal binnen 1 a 2 werkdagen aan je verzonden en op werkdagen voor 12.00 uur, meestal dezelfde dag nog (indien mogelijk).
Voor Nederlandse klanten geldt berzorging per post binnen 3 à 4 werkdagen.
(Dit is alleen van toepassing als het door jou bestelde artikel op voorraad is.)
Sommige artikelen hebben een levertijd omdat we deze speciaal voor je bestellen of maken.
Indien dit het geval is staat deze aangegeven op de productpagina.
Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op en krijg je uiteraard je geld inclusief verzendkosten teruggestort. Mocht een product kunnen worden bijbesteld, dan zou je er ook voor kunnen kiezen daar nog even op te wachten. Dit wordt in overleg gedaan met de klant.
GEANNULEERDE ARTIKELEN
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van je bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, teruggestort.
ALS IK HET BESTELDE ARTIKEL WIL RETOURNEREN KAN DAT?
Ja, dat mag. Het kan natuurlijk zijn dat het artikel je niet bevalt, of in het echt toch anders overkomt dan op je beeldscherm. Bijna alle aankopen kunnen geretourneerd worden.
Je bent niet verplicht om een reden op te geven, maar het helpt ons wel om de service te verbeteren.
Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na levering in originele verpakking, met alle labels er nog aan, ongebruikt en voldoende gefrankeerd retour sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren. Wij raden aan een retour aangetekend terug te sturen. Wanneer je een item retour stuurt zullen wij, na ontvangst van de retourzending zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 10 dagen het aankoopbedrag aan je terugstorten.
Beschadigde en gebruikte producten kunnen wij helaas niet retour nemen.
Stuur een e-mail als je iets wilt retourneren naar: info@irmagination.nl
Je kunt het artikel in de originele verpakking (indien van toepassing) voldoende gefrankeerd en goed verpakt retour zenden naar:
Irmagination
Provincialeweg 17C
9988 NX Usquert
Irmagination is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken of beschadigen tijdens retourzending.
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:
-
- Artikelen die niet in originele staat en/of verpakking zijn.
- Artikelen die gebruikt zijn.
- Oorbellen (om hygiënische redenen)
- Speciaal voor jou bestelde of gemaakte artikelen.
Mocht je het artikel in defecte staat hebben ontvangen, en dit defect, na overleg en onderzoek door ons is bevestigd, dan ontvang je wel de verzendkosten retour. Dit is alleen het geval als je het artikel retour wilt zenden zonder aanvraag van een nieuw exemplaar.
KAN IK MIJN AANKOOP OOK RUILEN?
Via de website kunnen we niet ruilen. Als je niet tevreden bent over je aankoop dan kun je deze retour sturen binnen de termijn van 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt dan retour gestort. Je kunt natuurlijk wel weer een ander artikel aanschaffen via de website.
Neem wel van tevoren contact op als je iets wilt retourneren, mail hiervoor naar info@irmagination.nl
IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL ONVANGEN, WAT NU?
Als je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld kun je dit melden door een bericht te sturen naar info@irmagination.nl
Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product. Je krijgt dan z.s.m. het juiste artikel gratis opgestuurd. Het verkeerd geleverde artikel kun je dan terug sturen, je ontvangt de verzendkosten uiteraard retour.
MIJN ARTIKEL IS NIET GOED AANGEKOMEN OF WERKT NIET, WAT NU?
Als je een artikel hebt ontvangen dat niet goed werkt of beschadigd is, meldt dit dan direct, en uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst ons om in aanmerking te komen voor schadevergoeding, door een bericht met foto's van de schade en de verpakking + doos te sturen naar: info@irmagination.nl
Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product. Daarnaast is het handig om te vermelden wat de klachten zijn. Dan kunnen we kijken naar een oplossing, of (technische) ondersteuning bieden. Mocht het artikel dan nog niet naar tevredenheid werken krijg je het juiste artikel z.s.m. en gratis opgestuurd. Het defecte artikel kun je dan terug sturen, je ontvangt de verzendkosten uiteraard retour.
Bezorgdiensten vragen de volgende foto's als een zending beschadigd is aangekomen:
-
- Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
- Een foto van het geopende pakket.
- Een foto van alle type binnenverpakkingen.
- Een foto van het gehele beschadigde artikel.
- Een detailfoto van de concrete schade.
- Een foto van het verzendlabel op de verpakking.
KAN IK IRMAGINATION OOK BEZOEKEN?
Jazeker, stuur gerust een mailtje naar info@irmagination.nl om een afspraak te maken
For English: Please use Google Translate